Ежіс Україна представить маркетинговий план з залізничних перевезень для Укрзалізниці

12 жовтня 2017 року у київському офісі Ежіс відбулися установчі збори щодо запуску проекту з підготовки Маркетингового Плану розвитку вантажного залізничного коридору Y.

     Ежіс представить фінальний документ вже через чотири місяці, оскільки проект є стратегічним з точки зору впливу на інші інвестиції та пріоритетні проекти, які вже впроваджує публічна компанія "Українська залізниця".

     Національна транспортна мережа України відіграє важливу роль у європейських транзитних потоках  і складається з восьми міжнародних коридорів  плюс коридор  TRACECA.  За обсягами вантажних перевезень українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії.

     Саме тому, 7 травня 2014 року Європейський інвестиційний банк та публічна компанія "Укрзалізниця" підписали кредитну угоду на 55 млн. євро для фінансування поміж іншим і будівництва Бескидського тунелю.

Фото: Олег Тоцький

     Метою проекту є розробка маркетингової стратегії розвитку Пан'європейського коридору №5 в Карпатах на південному заході України та збільшення вантажних потоків за допомогою більш ефективної логістики та покращення обслуговування клієнтів, а відтак, забезпечення швидкого повернення інвестицій. В результаті, виходячи з остаточних висновків експертів Ежіс, це маркетингове дослідження сприятими завершенню будівництва Бескидського тунелю

     Це перший договір Ежіс з Українською залізницею, який дасть можливість Групі підтвердити її визнані у світі компетенції в секторі рейкового транспорту. Що стосується України, цей проект збільшить пропускну здатність національної залізничної мережі в безпосередній близькості до Європейського Союзу та дозволить позбутися негативного ефекту через наявність однорейкової ділянки на важливому європейському коридорі та зменшити, в результаті, викиди СО2 від великовантажного автотранспорту.