Egis отримала контракт генпідряду на обладнання лінії метро №18 регіону Гранд Парі

Egis посилила свою присутність у секторі громадського транспорту регіону Гранд Парі завдяки своїй перемозі в конкурсі на контракт проектування, закупівель та управління будівництвом (EPCM) для системи устаткування лінії метро №18

Метрополітен є одним із основних компонентів програми розвитку регіону Гранд Парі і міського розвитку регіону Великий Париж, а також його 200 км нових колій та 68 нових станцій, які істотним чином розширили регіональну мережу громадського транспорту.

Майбутня лінія №18 перевозитиме пасажирів від аеропорту Орлі до залізничної станції Версаль – Шантьє протягом 32 хвилин та десять нових станцій обслуговуватимуть декілька найбільш стратегічних транспортних вузлів південно-східної частини Парижу. 

Лінія складатиметься з підземних та наземних ділянок протяжністю 21 км та 14 км, відповідно, через рівнину Саклє тим самим надаючи пасажирам можливість здійснення пересадок на станція:

  • аеропорт Орлі, через сполучення із подовженою лінію №14 та власним транспортним вузлом аеропорту,
  • Месі-Палезо, через сполучення із міжміськими транзитними лініями RER B та RER C, чисельними сполученнями із швидкісною залізницею TGV,
  • Версаль- Шантьє, через сполучення із лінією RER C та регіональною залізничною мережею.

Будівництво складатиметься з двох основних етапів:

  • ділянка між аеропортом Орлі та Комісаріатом атомної енергетики (станція Сент-Обен), завершення якої заплановане на 2024 рік,
  • ділянка від Комісаріату атомної енергетики (станція Сент-Обен) та станцією Версаль- Шантьє має бути завершена у 2030 році.

Замовником проекту виступає публічне підприємство регіону Гран Парі, яке вирішило застосувати на новій лінії автоматизовані поїзди, які мають такі технічні  характеристики: поїзди із сталевими колесами завдовжки 45 м (можливе подовження до 60 м) та завширшки 2,5 м. Кожен поїзд зможе вмістити 350 чоловік та курсуватиме із середньою комерційною швидкістю 65 км/г. Для досягнення прогнозованого рівня пасажироперевезень на 2030 рік знадобиться 30 поїздів,які рухатимуться з інтервалом 3 хвилини.

Проект, перед яким стоять високі технічні та екологічні виклики

Egis нестиме відповідальність за встановлення усіх систем уздовж нової лінії, на станціях та в межах окремих ділянок обслуговування. Зокрема, йдеться про монтажу високо- та низьковольтних установок, прозорих дверей на платформах та вентиляції в тунелях, систем управління, а також автоматизованих систем контролю поїздів та постів централізованого управління.

Виклики проекту численні: технічні системи уздовж нової лінії мають перетворити вузол Париж-Саклє на взірець технічної досконалості та гармонійно поєднатися із оточуючим середовищем із врахуванням екологічних міркувань.

Egis – надійний партнер Публічне підприємство регіону Гран Парі

Нова місія дозволила посилити стосунки між Egis та Публічним підприємством регіону Гран Парі та зробити його  основним партнером у сфері транспортного та міського розвитку регіону. Окрім контракту ген підряду на системи та устаткування уздовж лінії №18, влітку 2013 року Egis стала основним підрядником для встановлення систем на лініях №15, №16 та №17 (в партнерстві із SETEC ITS), утримання рухомого складу та депо лінії №15 в Шампіньї (у партнерстві Richez & Associés).