Веб-сайти країн
Тематичні веб-сайти
Метрополітен є одним із основних компонентів програми розвитку регіону Гранд Парі і міського розвитку регіону Великий Париж, а також його 200 км нових колій та 68 нових станцій, які істотним чином розширили регіональну мережу громадського транспорту.
Майбутня лінія №18 перевозитиме пасажирів від аеропорту Орлі до залізничної станції Версаль – Шантьє протягом 32 хвилин та десять нових станцій обслуговуватимуть декілька найбільш стратегічних транспортних вузлів південно-східної частини Парижу.
Лінія складатиметься з підземних та наземних ділянок протяжністю 21 км та 14 км, відповідно, через рівнину Саклє тим самим надаючи пасажирам можливість здійснення пересадок на станція:
Будівництво складатиметься з двох основних етапів:
Замовником проекту виступає публічне підприємство регіону Гран Парі, яке вирішило застосувати на новій лінії автоматизовані поїзди, які мають такі технічні характеристики: поїзди із сталевими колесами завдовжки 45 м (можливе подовження до 60 м) та завширшки 2,5 м. Кожен поїзд зможе вмістити 350 чоловік та курсуватиме із середньою комерційною швидкістю 65 км/г. Для досягнення прогнозованого рівня пасажироперевезень на 2030 рік знадобиться 30 поїздів,які рухатимуться з інтервалом 3 хвилини.
Проект, перед яким стоять високі технічні та екологічні виклики
Egis нестиме відповідальність за встановлення усіх систем уздовж нової лінії, на станціях та в межах окремих ділянок обслуговування. Зокрема, йдеться про монтажу високо- та низьковольтних установок, прозорих дверей на платформах та вентиляції в тунелях, систем управління, а також автоматизованих систем контролю поїздів та постів централізованого управління.
Виклики проекту численні: технічні системи уздовж нової лінії мають перетворити вузол Париж-Саклє на взірець технічної досконалості та гармонійно поєднатися із оточуючим середовищем із врахуванням екологічних міркувань.
Egis – надійний партнер Публічне підприємство регіону Гран Парі
Нова місія дозволила посилити стосунки між Egis та Публічним підприємством регіону Гран Парі та зробити його основним партнером у сфері транспортного та міського розвитку регіону. Окрім контракту ген підряду на системи та устаткування уздовж лінії №18, влітку 2013 року Egis стала основним підрядником для встановлення систем на лініях №15, №16 та №17 (в партнерстві із SETEC ITS), утримання рухомого складу та депо лінії №15 в Шампіньї (у партнерстві Richez & Associés).