Egis презентувала план розвитку Бескидського тунелю

17 травня, за тиждень до урочистого відкриття Бескидського залізничного тунелю, експерти Egis презентували фінальну версію стратегічного плану розвитку українського відтинку Європейського Транспортного Коридору Y дирекції Укрзалізниці та ЄІБ.

     Довгоочікуваний двоколійний залізничний Бескидський тунель протяжністю 1822 м та вартістю 102 мільйони євро є найбільш масштабним новозбудованим об’єктом сучасної України. Його було споруджено на відстані 30 м від старого одноколійного тунелю, відкриття якого відбулося у 1886 році. Проте, саме собою таке технічне оновлення не зможе докорінно змінити поточну ситуацію малого вантажопотоку, який проходить транзитом через Україну вже понад 100 років. Комплексний маркетинговий план, який розробила Egis,передбачає перетворення підприємства «Укразалізниця» в оператора міжнародного мультимодального транспорту на Коридорі Y

     На основі ґрунтовного дослідження міжнародного попиту на транзитні перевезення через Бескидський тунель та його потенційну пропускну спроможність, експерти Egis прогнозують збільшення потоку потягів у чотири рази: з 12 пар до 46 пар в обидвох напрямках протягом наступних 10 років.

     Інакше кажучи, усунувши головне “вузьке місце” Коридору Y при проходженні Бескидського тунелю (коли один потяг був змушений зупинятися перед заїздом до тунелю і пропускати зустрічний потяг), Укразалізниця, разом із впровадженням нової комерційної політики, зможе збільшити об’єм перевезень з ЄС до України на 60 %.

     Підсумовуючи, можна стверджувати, що втілення плану Egis  дозволить Україні повною мірою капіталізувати значні інвестиції, які було вкладено в будівництво нового тунелю, та досягнути сталого економічного росту за рахунок суттєвого збільшення транзитних перевезень. У довготривалій перспективі цей об’єкт стане справжнім першим кроком до реальної інтеграції України до ЄС.