1 / 1

 

11 September 2020

Télécharger
[pdf - 1.76 MB]

 

 

11 September 2020

Télécharger
[pdf - 3.41 MB]

 

2 червня 2020 року відбулась онлайн-презентація результатів роботи з розробки попереднього техніко-економічного обґрунтування покращення автомобільної дороги М-14 на ділянці Херсон – Маріуполь.

Попереднє ТЕО підготовлено експертами проекту технічної допомоги ЄС “Національна транспортна модель та майстер-план”. В обговоренні під головуванням заступника Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Наталії Форсюк взяли участь представники служб автомобільних доріг Херсонської, Запорізької та Донецької областей, Делегації Європейського Союзу та Європейського інвестиційного банку.

Учасники обговорили декілька варіантів покращення дорожнього покриття та капітального ремонту вартістю від до 6.7 до 68 мільярдів гривень. За підсумками вебінару додатково треба проаналізувати заходи з покращення безпеки дорожнього руху та оцінку впливу на довкілля.

Жодна ділянка дороги не перебуває в хорошому стані, більшість ділянок мають значні пошкодження та деформації покриття:

  •  Ділянка 1 яка починається (КП 207+170) до близько 50 км на схід від перехрещення M14 / M17 до Криму (довжиною близько 83 кілометри): відносно високий рівень руху транспорту – від 7,300 ТЗ/день до 14,300 ТЗ/день;
  • Ділянка 2 з кінця попередньої ділянки до КП 490+740 на схід від Мелітополя: помірний обсяг руху транспорту від 4,000 ТЗ/день до 6,600 автомобілів/день;
  • Ділянка 3 з кінця попередньої ділянки до Маріуполя: відносно низький обсяг руху транспорту від 1,200 ТЗ/день до 1,800 автомобілів/день.

Дорога М14 Херсон – Маріуполь є основним транспортним коридором між портами Чорного та Азовського морів та важливою для економіки в регіоні в зв’язку з військовим конфліктом на сході України. Цей інфраструктурний проект– частина розширеної мережі TEN-T в Україні, представленої Європейською Комісією у 2018 році, тобто цей коридор вважається ключовим елементом для покращення транспортного сполучення між країнами ЄС та Східного партнерства, а також має потенціал щодо сприяння економічного розвитку.

19 травня 2020 року під головуванням заступника Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Наталії Форсюк відбувся перший з серії тренінгів щодо Національної транспортної моделі. Загальна мета тренінгу - обговорення концепції транспортної моделі та використання даних для підготовки інфраструктурних проєктів.

Експерти проєкту технічної допомоги ЄС «Національна транспортна модель та Майстер-план» презентували технічні можливості програмного забезпечення для транспортної моделі, що буде передаватися до Міністерства інфраструктури. Цей інструмент спрямований на посилення можливостей транспортної політики щодо розвитку стійкого, безпечного, доступного, інклюзивного, швидкого та технологічно інноваційного транспортного сектору та транспортної інфраструктури.

В онлайн обговоренні взяли участь представники Мінінфраструктури, ДП ‘”Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки”, Офісу підтримки реформ Мінінфраструктури, Державного агентства автомобільних доріг України, АТ "Укрзалізниця", ДП "Адміністрація морських портів України”, Державної авіаційної служби України, ДП обслуговування повітряного руху Украерорух, Державної служби безпеки на транспорті, Державного агентства інфраструктурних проектів та громадських організацій.

Практичні аспекти застосування транспортної моделі:

  • прогнозування пасажиро- та вантажопотоків, інтенсивності руху.
  • прогнозування впливу змін на існуючий пасажиро- та вантажопотік.
  • ТЕО будівництва об’єктів транспортної інфраструктури.
  • план впровадження нових маршрутів, їх скорочення чи подовження.

За допомогою експертів Проєкту технічної допомоги ЄС розробляється проєкт Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання Національної транспортної моделі та Транспортного майстер-плану».

Презентації обговорення Національної транспортної моделі.

Enviroplan, лідер консорціуму, в який також входять Egis International, Egis Structures & Environment & CRES, підписав у квітні договір, який фінансується ЄС, «Зміцнення потенціалу регіональних та місцевих адміністрацій щодо впровадження та виконання законодавства ЄС щодо екологічних і кліматичних змін та розвитку інфраструктурних проектів». Замовником є Представництво Європейського Союзу в Україні. Основними бенефіціарами проекту є Міністерство енергетики та екології України та Міністерство громади та територіального розвитку України.

Нагадаємо, що мета цього договору - посилити співпрацю між Україною та ЄС шляхом вирішення пріоритетів Угоди про асоціацію між Україною та ЄС щодо посилення регуляторної конвергенції у сферах екологічної оцінки, поводження з відходами. і зміни клімату; посилення спроможності регіональних органів влади розробляти та впроваджувати регіональну політику адаптації до клімату; посилення спроможності місцевих та регіональних адміністрацій щодо впровадження нового законодавства, яке відповідає ЄС, у сфері оцінки впливу на навколишнє середовище, управління відходами та зміни клімату; а також підтримувати та навчати бізнес та громадянське суспільство на місцевому та регіональному рівні для вирішення питань щодо нового екологічного законодавства у вищезазначених сферах; тощо.

Ми очікуємо на початок надання послуг у травні дистанційно та повну мобілізацію міжнародної команди, як тільки це дозволить ситуація.

Луцьк отримав перші два з 29-ти низькопідлогових 12-метрових тролейбусів, закуплених за кредитні ...

EIB підтвердив своє рішення надати Миколаєву 4,5 мільйони євро (без ПДВ) на придбання 50 нових ав...

Проєкт фінансується урядом Франції, і спрямований на дослідження генерального плану споживання пи...

Арно де Руджі, директор Східної Європи та Центральної Азії (Egis) відвідав Львів, щоб оцінити роб...

21-22 жовтня, експерти Egis провели дві стартові зустрічі в рамках проєкту. Засідання були присвя...
1 / 4 Велика нагорода для Egis: Технічна допомога за Програмою муніципальної інфраструктури України, яка фінансується ЄІБ!
7 квітня EGIS повідомили про присудження Технічної допомоги в рамках проекту UMIP - шестирічного завдання з технічної допомоги, що фінансується ЄІБ в Україні, яке буде визначати нашу діяльність на найближчі місяці. Egis співпрацюватиме з WYG.
2 / 4 Луцьк отримав перші два тролейбуси з 29-ти в рамках проєкту «Міський громадський транспорт України» (UUPTP). Egis виступає в якості технічного консультанта
Луцьк отримав перші два з 29-ти низькопідлогових 12-метрових тролейбусів, закуплених за кредитні кошти від Європейського інвестиційного банку.
3 / 4 Egis візьме участь у проєкті з поліпшення громадського транспорту в Миколаєві
EIB підтвердив своє рішення надати Миколаєву 4,5 мільйони євро (без ПДВ) на придбання 50 нових автобусів (70-80 пасажирів кожен).
4 / 4 Компанія Egis розпочала роботу над проєктом поліпшення водопостачання в Маріуполі
Проєкт фінансується урядом Франції, і спрямований на дослідження генерального плану споживання питної та промислової води, а також проєктування та будівництво нової станції питної води в Маріуполі. Загальний обсяг інвестицій оцінюється у 64 мільйони євро.

19 жовтня 2010 року відкривається дорожній рух на відрізку траси Київ-Чоп загальною протяжністю 199 км, де на ділянці км 234+000 – 348+000 (114 км), в межах Житомирської на Рівненської областей, компанія Egis здійснювала нагляд за будівельними роботи і виконувала обов’язки “Інженера” відповідно до вимог контракту FIDIC на будівельні роботи.

Під час виконання ремонтних робіт були застосовані сучасні матеріали та новітні технології. Дорожні знаки, розташовані на цих ділянках траси, виконані на основі нової плівки великої інтенсивності світлоповертання. А дорожня розмітка влаштована із застосуванням сучасних довговічних матеріалів стрічки «Stamark-M3» та холодного пластику.

Під час реконструкції транспортної розв’язки на км 322 була застосована технологія будівництва монолітних залізобетонних мостів. Для армування шарів дорожнього одягу та укріплення земляного полотна використані геосинтетичні матеріали, а для створення основи нового дорожнього покриття – технологія холодного ресайклінгу.

Окрім здійснення нагляду  інженери нашої компанії також надавали і всебічну технічну підтримку впровадження таких технологій.