5-8 листопада у Литві відбулася бізнес-зустріч з приводу імплементації та запровадження директив ЄС.

У вівторок, 6 листопада, в приміщенні готелю «Україна» відбулася робоча зустріч інституційних пар...

В жовтні 2018 року команда Egis успішно виконала всі завдання в рамках проекту «Розробка проектно...

З 10 по 12 жовтня команда менеджерів Egis Ukraina на чолі з директором здійснила бізнес поїздку д...

У вересні Egis завершив роботу над експертною оцінкою due diligence для Харкова, на підставі чого...

Раді поділитися новиною, яка змушує нас водночас радіти і працювати ще більше!

УКРАЇНЦІ, ЗМЕНШІТЬ ШВИДКІСТЬ! Національна кампанія, яка закликає українських водіїв дотримуватись...

12 вересня в офісі ЄБРР в Києві був підписаний Договір про надання КП “Міський тролейбус” у м. Кр...

14 червня, на стартовому засіданні в офісі "Egis" в Україні було офіційно відкрито Проект з нагля...

6 липня в Києві у присутності Посла Франції в Україні, представників ЄБРР, ЄІБ та Європейської де...

6 липня в Києві під головуванням заступника Міністра інфраструктури Віктора Довганя та команди ек...

30 травня 2018 року в Луцьку в рамках реалізації “Проекту централізованого теплопостачання” об’єд...

1-го червня в Києві мер міста Львова та представники ЄБРР підписали кредитну угоду на 35 млн. євр...

17 травня, за тиждень до урочистого відкриття Бескидського залізничного тунелю, експерти Egis пре...

21 травня 2018 року у Львові в приміщенні директора Львівелектротранс Олега Берези, у присутності...

2-го березня у головному офісі Украероруху відбулась стартова зустріч щодо реалізації контракту п...

17 квітня 2018 року за ініціативи Egis та за підтримки французького посольства в Україні відбувся...

5 лютого в київському офісі ЄБРР у присутності старших банкірів та представників міської влади ві...

У рамках цього проекту КП «Електроавтотранс» має намір закупити 35 нових низькопідлогових тролейб...

У жовтні 2017 році були розпочаті роботи у Нововолинську в рамках проекту «Другий проект розвитку...

12 жовтня 2017 року у київському офісі Ежіс відбулися установчі збори щодо запуску проекту з підг...
1 / 6 Модернізація та підвищення безпеки дорожньої мережі в Україні
УКРАЇНЦІ, ЗМЕНШІТЬ ШВИДКІСТЬ! Національна кампанія, яка закликає українських водіїв дотримуватись обмеження швидкості
2 / 6 Egis презентувала план розвитку Бескидського тунелю
17 травня, за тиждень до урочистого відкриття Бескидського залізничного тунелю, експерти Egis презентували фінальну версію стратегічного плану розвитку українського відтинку Європейського Транспортного Коридору Y дирекції Укрзалізниці та ЄІБ.
3 / 6 Оновлення тролейбусного парку м. Івано-Франківська
«Egis» розпочала реалізацію проекту «Оновлення тролейбусного парку м. Івано-Франківська» з метою поліпшення громадського транспорту міста
4 / 6 Egis в Україні присуджено контракт в секторі водопостачання та водовідведення
Egis надаватиме передконтрактні послуги та нагляд за будівництвом для КП "Тернопільводоканал".
5 / 6 Проект утримання автомобільної дороги M06
Пілотний контракт OPRC на утримання ділянки автомобільної дороги
6 / 6 Проект реконструкції автомобільної дороги M03 Київ-Харків-Довжанський
Ділянка реконструйованої автомобільної дороги M03 Київ-Харків-Довжанський

19 жовтня 2010 року відкривається дорожній рух на відрізку траси Київ-Чоп загальною протяжністю 199 км, де на ділянці км 234+000 – 348+000 (114 км), в межах Житомирської на Рівненської областей, компанія Egis здійснювала нагляд за будівельними роботи і виконувала обов’язки “Інженера” відповідно до вимог контракту FIDIC на будівельні роботи.

Під час виконання ремонтних робіт були застосовані сучасні матеріали та новітні технології. Дорожні знаки, розташовані на цих ділянках траси, виконані на основі нової плівки великої інтенсивності світлоповертання. А дорожня розмітка влаштована із застосуванням сучасних довговічних матеріалів стрічки «Stamark-M3» та холодного пластику.

Під час реконструкції транспортної розв’язки на км 322 була застосована технологія будівництва монолітних залізобетонних мостів. Для армування шарів дорожнього одягу та укріплення земляного полотна використані геосинтетичні матеріали, а для створення основи нового дорожнього покриття – технологія холодного ресайклінгу.

Окрім здійснення нагляду  інженери нашої компанії також надавали і всебічну технічну підтримку впровадження таких технологій.